یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ ، ساعت ۱۰:۱۱:۰۸

تعمیر یدک کش «پیلتن» با تکیه برتوان کارشناسان پایانه‌ها

باشگاه خبری فراساحل: رئیس عملیات دریایی منطقه ماهشهر شرکت پایانه‌های نفتی ایران از تعمیر شناور عملیاتی «پیلتن» توسط کارشناسان این شرکت و بدون برون سپاری خبر داد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از شانا جواد زاهدی با اعلام اینکه یدک کش «پیلتن»، شناور عملیاتی پایانه‌های نفتی در پایانه ماهشهر برای تعمیرات اساسی از سرویس خارج شده است، گفت: این یدک کش با تکیه بر توانمندی کارشناسان این شرکت و بدون برون سپاری تعمیر می‌شود.


رئیس عملیات دریایی منطقه ماهشهر افزود: پروانه یدک‌کش «پیلتن» باز شده است و از طریق روش مهندسی معکوس، ساخت، تعمیر، بازسازی و نصب قطعات انجام می‌شود. وی با اشاره به اینکه این یدک‌کش برای تعمیر به جزیره صدرای بوشهر منتقل شده است، اظهار کرد: سندبلاست آن به پایان رسیده، یک لایه رنگ آمیزی و ضخامت سنجی شده است و تعویض ورق‌ها و لایه‌های مورد نیاز آغاز شده است.


رئیس عملیات دریایی منطقه ماهشهر یادآور شد: هم اکنون تمیزکاری مخازن آب شرب، مخازن تعادل، مخازن فوم آتش نشانی و گازوییل آغاز شده است و تا دو هفته آینده به پایان می‌رسد. زاهدی توضیح داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، پیش‌بینی می‌شود تعمیرات اساسی این یدک کش تا ١٥ اسفندماه به پایان برسد و در سرویس قرار گیرد. وی با اشاره به اینکه انجام عملیات دریایی از حساسیت خاصی برخوردار است، گفت: براساس دستورعمل‌های سازمان بین‌المللی دریانوردی هر ٢,٥ سال یکبار، باید تعمیرات یدک کش‌ها انجام شود.



  کد خبر : 976
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :